Recenzii
Adulți
-
2
+

Copii
-
0
+

Vila Victoria grade grade grade

   Marius din Bucuresti
nota: 8.83
schedule sejur: 23.02.2018 - 25.02.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Camera destul de spațioasă
Căldură suficientă în cameră
Apă caldă la orice ora
Restaurant in cadrul Vilei
Ușor de ajuns la pârtie
thumb_down
Aprecieri negative:
Prin camera în care am stat și probabil prin toate cele cu Nr 3 (ex13,23,33,43), trec țevile de încălzire pentru toate etajele. Pe măsură ce se încălzesc și se răcesc, țevile pocnesc incontinuu. Asta devine foarte deranjant daca nu ai un somn adânc.
Restaurantul se deschide la 8 iar pârtia la 9. Dacă ești dintre cei care stau mult la masa, n-o să fi primul pe pârtie.
Baia este foarte mică, in special chiuveta și spațiul alocat ei.
Cearșafurile sunt mai mici decât patul și nu acoperă toată suprafața lui.
În cameră mirosea foarte puternic a ulei/mâncare, când am sosit (probabil de la bucătăria vilei). Am aerisit a doua zi și mirosul nu prea a mai revenit.
   Mihail M din Craiova
nota: 8
schedule sejur: 12.01.2018 - 14.01.2018
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Curatenie, caldura, camera spatioasa.
thumb_down
Aprecieri negative:
Peretii nu izoleaza fonic aproape deloc (nu sunt primul si nici ultimul care spune asta). Daca ai ghinionul sa nimeresti niste "oameni civilizati" care injura pana la ora 4 dimineata, s-a zis somnul tau.
Desi are 3 stele, daca vrei sa pui ceva la rece, nu ai unde, caci frigider nu exista.
Cearsaful pentru salteaua dubla era subdimensionat, asa ca indiferent cat de linistit ai dormi, tot te trezeai cu el facut gramada sub tine.
   Ligia din Bucuresti
nota: 8.5
schedule sejur: 03.01.2013 - 07.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Amplasarea hotelului este foarte buna, personalul este amabil, se mananca bine la restaurantul hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Principalul dezavantaj al hotelului este faptul ca peretii sunt foarte subtiri. Daca nu ai cazare la ultimul etaj, exista riscul sa nu ai liniste in camera datorita vecinilor cazati la etajul superior. Am fost cazati 5 zile, timp in care s-a ridicat gunoiul din baie si s-a adus hartie igienica doar la cererea noastra. Cred ca aceste servicii ar trebui facute din proprie initiativa de personalul angajat al hotelului si nu la cererea clientului.
   Gheorghe CÃtÃlin G din Rovinari
nota: 9
schedule sejur: 26.12.2012 - 27.12.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul si confortul camerei exceptionale.
thumb_down
Aprecieri negative:
Distanta un pic maricica pana la partii.
   Victoria V din Sinnicolau Mare
nota: 9.83
schedule sejur: 03.01.2013 - 06.01.2013
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul, curatenia.
thumb_down
Aprecieri negative:
Paturile sunt cam incomode.
   Sorin S din Timisoara
nota: 8.17
schedule sejur: 10.02.2012 - 12.02.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Conditii de cazare bune, personal amabil.
thumb_down
Aprecieri negative:
Personal insuficient in restaurant la o capacitate mai mare de jumatate din capacitate, ceea ce face asteptarea f lunga, calitatea si cantitatea lasa de dorit.
   Cristina C din Sibiu
nota: 8.17
schedule sejur: 03.01.2012 - 05.01.2012
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Caldura in camera ; mancare buna ; servire cu promtitudine.
thumb_down
Aprecieri negative:
Locuri de parcare insuficiente ; gheata necuratata in fata pensiunii.
   Lucian Ioan L din Alba Iulia
nota: 8.83
schedule sejur: 27.12.2011 - 29.12.2011
thumb_up
Aprecieri pozitive:
Personalul a fost amabil și receptiv la nevoile noastre. Am gasit intelegere atat cu privire la modalitatea de consum a alimentelor aduse de acasa, în sensul ca ni s-a permis sa le aducem la masa (intrucât unii din membrii grupului nu au dorit/nu și-au permis, sa ia decat prânzul la restaurant)cât si cu privire la acordarea unui extra time (posibilitatea de a tine bagajele în camera) pana la ora 13. 30 in ziua plecarii.
Desi in statiune era crizã de apã din cauza secetei, la hotel nu au fost probleme cu apa, demn de retinut fiind imprejurarea cã desi apartamentul era la etajul 2, apa caldã avea și temperaturã și presiune suficientã pentru un duș de calitate. Caldura în camere a fost suficientã, temperatura putând fi reglatã de la fiecare calorifer. Prosoapele de baie au fost suficiente, canapeaua din salonul aparatamentului a fost confortabilã (chiar mai confortabilã decât paturile clasice din dormitor) și suficient de mare cât sã permitã unui cuplu matur sã se odihneascã. Mâncarea de la restaurant a fost proaspãtã, servitã destul de prompt iar prețurile au fost foarte bune (un prânz - douã feluri de mâncare- ciorba, gratar cu garnitura si salata - în jur de 27-30 de lei). Existau locuri de parcare pentru cei care doreau sã ajungã cu masina pânã în fața hotelului.
thumb_down
Aprecieri negative:
Baia era foarte micã deși era dotatã cu tot ce era necesar. Pentru un barbat de 80-90 kg era destul de putin spatiu iar un adult cu un copil încãpeau destul de greu.
Cel mai important impediment mi s-a pãrut accesul la instalațiile de teleschi. Accesul pânã la teleschiul 3 se putea face pe drum, distanța fiind de aproximativ 160-200m (prea micã pentru a merge în bocanci pe care apoi sã îi schimbi cu clãparii dar suficient de mare pentru a te deplasa confortabil în clãpari și cu echipamentul de schi dupã tine). Accesul la pârtiile de la Platoul soarelui se putea realiza, în siguranțã, pe ocolite, mergând pânã la Montana și apoi pe drumul de acces ce trecea prin fața acesteia. Cea de a doua variantã era de încercare de excaladare a unei porțiuni de 25-30 de metri - gheațã cu zãpadã- pe lângã hotel, care ieșea exact la baza scãrilor ce duceau pe platoul soarelui. Dacã ai echipamentul de schi este destul de complicat și oricum obositor. Cred cã soluția normalã ar fi aceea de amenajare a unei scãri de lemn pe acest din urmã traseu însã cred cã sunt ceva impedimente de ordin juridic legate de suprafața pente care trebuie sã treacã aceastã scarã, fiind vorba despre domeniu public al Municipiului Lupeni.
CONTACT
Giosu Eugenia
vezi numărul de telefon

Comunicare cu proprietarul,
rezervare necomisionată.














Giosu Eugenia
Telefon: 0723 385 989
Apel
WhatsApp