Răspunsul unității:
Buna ziua,
Va multumesc pentru parerea dumneavoastra. Tin totusi sa precizez cateva asptect.
Geamul de la fiecare usa, in special la baie e opac ! Referitor la mancare, inteleg ca nu sunteti multumit ca nu s-a oferit posibilitatea alegerii pranzului si cinei. Asta se intampla pentru ca in pachetul ales, meniul este prestabilit, iar dumneavoastra ati fost de acord cu el. Daca ne-ati fi semnalat din timp ca doriti alta varianta cu siguranta v-am fi facut pe plac. Mereu ne pliem cerintelor si ne dorim ca ai nostrii clienti sa fie multumiti.
La tv 4 programe ? Cel mai probabil a avut o defectiune televizorul - caz in care va recomand pe viitor sa semnalati conducerii asta, eu personal acum aflu. Ne-am fi ocupat cu promtitudine.
Referitor la semnalarea fata de proprietar, referitor la luatul in gluma cu respect, va contrazic cu desavarsire.
Cunosc foarte bine cat de implicata e fiecare persoana in oferirea celor mai bune servicii clientilor, acea implicare transmisa de proprietar, care mereu se asigura ca sejurul fiecarui client sa fie cat mai placut, nu amuzant si luat in bataie de joc cum mi-ati descris dumneavoastra !