Răspunsul unității:
Buna ziua! In primul rand, ne pare rau sa auzim acestea.
Daca ati fi anuntat orice nemultumire, acestea ar fi fost prompt rezolvate. Dv. in schimb in timpul sejurului nu ati raportat absolut nicio nemultumire, probabil fiind deranjati ca au existat si alti aomeni in pensiune si sa o aveti doar la dispozitia d. In ceea ce priveste plecarea mai rapida a unei persoane - aveti dovada aici ca persoana ne-a anuntat ca are o problema personala: https://ibb.co/mV95WRjt . Unul dintre multiplele lucruri care reflecta gradul de onestitate al recenziei. Nu stim exact ce urmariti prin spamarea pensiunii cu recenzii negative, pentru ca buna credinta este clar ca nu exista.
De asemenea, ati achitat sejurul la cateva ore dupa ce ati luat in primire camera- daca nu v-ar fi convenit vreun aspect aveati optiunea sa cautati cazare in alta parte si ati avut un timp mai mult decat suficient sa analizati orice detaliu din camera si chiar pensiune. Dumneavoastra ati platit anterior DOAR un avans de o noapte, cerut la fiecare rezervare, asa cum se cere peste tot - fiind lesne de observat chiar din ,,dovezile dv” - 780 vs valoarea totala de 2870.
In plus, noi mentionam de fiecare data ca mizam pe buna educatie a turistilor care ne calca pragul. Asa cum este mentionat clar pe afis va rugam sa curatati dupa folosirea spatiilor comune. Daca nu ati gasit curat in timpul sejurului, inseamna ca nu ati lasat curat. In ceea ce priveste livingul - acesta este suficient de spatios pentru toate camerele, exista scaune si mese pentru toata lumea, intocmai ca la restaurant.
Turistii nostri isi permit sa manance la restaurant, folosind doar ocazional bucataria pentru incalzirea alimentelor sau preparea unui mic dejun rapid, asa cum am recomandat dintotdeauna. Bucataria si livingul nu sunt hale de depozitat mancare si nici nu consideram ca pentru un sejur atat de scurt se justifica sa aveti atatea provizii incat sa nu ajunga o camera de 30 de metri patrati si cu frigider propriu (mult mai mare decat la hotel- cu o capacitate de 90 L) plus, fiind si iarna, un balcon de peste 10 mp.
In al treilea rand, daca pretul a fost un incovenient major pentru dv vrem sa precizam ca, pe o parte, ati rezolvat o camera in cea mai aglomerata perioada de an, varf de sezon si ca, pe de alta parte, pretul este mic in comparatie cu celelalte unitati de cazare, mult mai vechi, mai putin spatioase și mai putin moderne decat a noastra.
In plus, pensiunea este noua si nu exista usi vechi, mobilier vechi si altele descrise de dv. - fiind deschisa de 4 ani.
De asemenea, tot pe partea de educatie - credem ca e de la sine inteles ca dupa ce folositi dusul o perioada lunga de timp si creati aburi, este oportun sa aerisiti baia pentru a evita formarea mucegaiului. Drept dovada alti turisti nu au intampinat astfel de probleme.
Inca o data, nu ne face placere sa citim astfel de recenzii mai ales cand noi incercam sa satisfacem toate exigentele. Noi suntem dispusi sa gasim solutii la orice probleme apar- daca ne sunt comunicate si daca sunt reale. Nu intelegem lipsa de comunicare din partea dv in timpul sejurului si scopul urmarit prin lasarea acestor recenzii, dar suntem oricand la un mesaj distanta daca doriti sa abordati problema in mod onest si matur.