Răspunsul unității:
Stimata doamna, Brad!
Suntem aici ca sa oferim tot ce avem mai bun dar trebuie sa fie si cineva care accepta amabilitatea si dorinta noastra de a servi, nu sa fim considerati naivi cu atitudinea noastra serviabila.
Cand ati ajuns dumneavoastra, colegele mele se ocupau de curatenia de dupa micul dejun si ne-ati gasit cu unele mese necuratate de firmituri ca la noi se mananca mult si bine!
Cu toate ca ati vazut ca se facea curat si puteati sa va asezati la o masa curata, v-ati asezat la o masa cu firmituri.
Colega mea sa oprit din a face curat ca sa va serveasca si nu ati apreciat asta, ati dedus ca nu sa spalat pe maini inainte sa va serveasca, cu toate ca ea a facut asta.
Punem mare pret pe igiena si curatenie si oaspetii nostri stiu asta, semn ca avem un grad mare de fidelizare si din parerile lor pozitive din toate recenziile primite, avem 10 la curatenie peste tot.
Trecand de toate acestea, atitudinea dumneavostra de superioritatea si lipsa de bun simt ca sa ne priviti in ochi colegi atunci cand vi se vorbea a lasat de dorit.
Nu putem sa rezolvam problemele si frustrarile oaspetilor cu care vin din exterior dar facem tot posibilul ca oaspetii nostri sa primeasca tot ce avem mai bun si asta se vede din feedback-ul lor din toate canalele de internet, booking, google si facebook.