Răspunsul unității:
Buna ziua! Pentru început, doresc să lămurim un aspect, având în vedere ca ați utilizat substantivul feminin ,,gazde’’, ați folosit incorect pronumele personal ,,ei’’, corect era să utilizați pronumele personal ,,ele’’. Eu nu-mi aduc aminte să mă fi certat cu dvs. În afara unor sfaturi privind funcționarea utilităților, nu cred că v-am deranjat pe perioada sejurului dvs. Referitor la schimbarea prosoapelor, am fost in imposibilitatea de a realiza aceasta, motivat de faptul că soseați de la club in jur de 7 dimineața și am considerat că nu ar trebui sa vă deranjam in timp ce dvs. dormeați. Dar puteați să ne solicitați acest lucru la orice oră, însă nu ați făcut-o. Am constatat că pentru a vă șterge pe corp, ați utilizat propriile prosoape, iar cu ale noastre, cred că ați șters pe jos sau v-ați șters inclusiv pantofii. Noi nu vi le-am oferit pentru a vă bate joc de acestea. Referitor la schimbarea lenjeriilor, noi le înlocuim turiștilor care sunt cazați o perioada mai mare de timp sau la solicitarea acestora, daca s-au murdărit. Nici în acest caz nu ați solicitat înlocuirea lenjeriilor. Cu privire la hârtia igienică, noi oferim la cazare sau pe parcursul sejurului, la solicitarea turiștilor. Nu cred că mi-ați solicitat hârtie igienică și nu v-am oferit. Dacă aș dori să fac reduceri de cheltuieli, neoferind hârtie turiștilor, nu asta ar fi soluția. Proprietarul nu avea cum sa intre pe balconul dvs., întrucât intrarea in camere se face prin spatele vilei. Pozele cu vila de pe ,,turist info’’ sunt edificatoare. Probabil că vi s-a atras atenția că dacă gemurile si ușile sunt deschise, aerul condiționat nu funcționează. Potrivit, art. 3 din HG nr. 237/2001, suntem obligați sa asiguram securitatea turiștilor și a bunurilor acestora în structurile de primire turistice. Daca am îngădui sa intre la dvs. in camere, in jur de 5 dimineața, persoane străine, nu am mai îndeplinii obligațiile legale. In primul rând acest lucru este si pentru protecția dvs.. Sunt atâtea cazuri când turiștii au rămas fără bunuri, pentru ca au introdus in camere necunoscuți. Preferăm sa fim certați de către turiști, însă aceștia sa plece cu toate bunurile personale de la noi. Referitor la curățenie, focar de infecție ați lăsat dvs. in camere. Ceva ce nu poate fi descris in cuvinte. La dvs. acasă așa procedați, mai ales ca sunteți fete si de la care oamenii au așteptări? Daca doriți poze cu ce ați lăsat in camera, va rog sa mă contactați. Ne pare rău ca nu putem atașa la replica aceasta, poze cu dezastrul pe care l-ați lăsat. Oricum, cine dorește sa afle detalii despre experiența cu dvs., ii invitam la o discuție. Referitor la insecte, credem si noi ca v-au vizitat după ce ați luat pepeni in camere si i-ați lăsat sa se imputa, neconsumați fiind. De asemenea si cu alte produse alimentare achiziționate si lăsate să se strice. Acestea țin de bunul simt și educația primită. Ce nu mai consumați, le aruncați sau le dați la cei nevoiași și nu le lăsați in camere să se impută. De asemenea, ambalajele bunurilor consumate, le-ati aruncat pe unde ati apucat, inclusiv sub pat. Noi nu suntem părinții dvs. sa vă asiguram educația civica, respectiv sanitară. Referitor la evidența orelor când se pleacă si când se vine, in ultima zi doar v-am întrebat la 7 dimineața când ați venit de la club, cum veți conduce mașina până la Craiova fără sa vă fi odihnit? A fost doar o remarcă de îngrijorare. In concluzie, după sejurul dvs. putem afirma că v-ați bătut joc de noi, comportamentul pe care l-ați avut, a fost unul execrabil și că ați sfidat orice regulă minimă de bun simț.