Răspunsul unității:
Va multumim ca ati ales pensiunea noastra si tin sa cred ca in final totul a fost bine avand in vedere ca ati dorit sa reveniti dupa o luna dar din pacate nu aveam disponibilitati.Ne pare rau pt situatie si vreau sa facem cateva precizari esentiale.Problema mirosului s-a rezolvat in urma sesizarii dv, cauza era sifonul din baie din care se elimina apa si l-am acoperit.Cat despre problema caldurii, asa cum ati specificat si dv, seara,la o ora inaintata, respectiv ora 22, sambata ,ati constatat ca in 2 camere nu 3 caloriferele erau pe jumatate reci, fiind blocat retururl (din cauza opririi electricitatii in cursul zilei pe o portiune a orasului).Ce nu ati specificat este ca toata lumea a primit aeroterma sau calorifer electric, deci nimeni NU A dormit IN frig ,nefiind posibila o alta rezolvare la cea ora.Acea mica cearta s-a iscat la refuzul platii unei persoane din grupul dv , refuzul aerotermei pe motivul ca era prafuita, iar la sugestia mea de a cauta o alta locatie corespunzatoare cerintelor lui a interpretat ca il dau afara in toiul noptii.Dar situatia s-a rezolvat, toata lumea a achitat ,iar noi ne cerem inca o data scuze pt intreaga situatie.Va asteptam sa reveniti!